Armura Domnului- joc cunoaștere/ recapitulare

 de Florina Curuliuc -Biserica ,,Pe Stâncă Şoimoş’’ 

Descarcă aici: Armura- joc de cunoastere

Armura de mai jos se printează în două culori (de exemplu aurie/argintie).Înaintea întâlnirii cu copiii se prind sub scaune părți din armură.   După ce copiii au ajuns și s-au așezat sunt solicitați să găsească armura completă. Fiecare vine cu bucata găsita sub scaunul lui la învațatorul care are  un ecuson sub forma scutului – colorat ca și armura. Dacă nu s-au găsit sub scaunele ocupate toate părțile armurii, copiii rămași în sală pot să le caute.Câștigă câte un premiu dulce fiecare participant. Echipa care a terminat prima- 2 bomboane, cea de pe locul doi- o bomboană.

Copiii din cele două echipe sunt provocați să găsească 5 lucruri care le au în comun și să le spună învățatorului care le va scrie (ex. toti sunt la scoala,se roagă, etc.) Premiul se poate repeta . J  În cazul in care aveti un număr mai mare de copii și multe bomboane….  puteți face mai multe echipe printând armura în mai multe culori.

ARMURA DOMNULUI  –Joc recapitulativ

Se desenează și colorează diferit două armuri. Lipiţi fiecare componentă a ei pe câte un cartonaș apoi se așează cu fața în jos, amestecate, pe o masă sau se pot prinde pe o tablă.

Se împart copiii în două echipe (fiecare va avea o culoare). Învăţătorul pune întrebări din recapitulare fiecărei echipe, iar copilul care ridică mâna şi răspunde corect va putea alege un cartonaş. Câștigă echipa care își găsește prima armura completă.

Bonus: copilul care găsește sabia are dreptul să mai tragă un cartonaș.

Idee de rugăciune – pentru adolescenți

de Corina Moloci, bis. Betania, Arad

     Descarcă aici: idee de rugaciune -adolescenti

       La începutul întâlnirii puneți copiii să se numere pe rând, și fiecare să își rețină numărul pe care l-a spus. Faceți bilețele cu numerele și introduceți-le într-o cutie.

          Oferiți copiilor 5 minute în care fiecare dintre ei își vor deschide Biblia și vor citi în gând un verset sau un pasaj scurt. Fiecare va face acest lucru în mod personal, fără să aibă versetul pregătit dinainte. După ce vor citi în gând, le spuneți copiilor să se gândească ce înțeleg ei din acel verset și ce învățătură pot extrage de acolo.

           După cele 5 minute, extrageți un număr din cutie. Copilul a cărui număr a fost extras vine în fața clasei, va citi versetul găsit de el și va spune ce a înțeles din pasajul respectiv. Acesta va reprezenta motivul de rugăciune al grupei pentru rugăciunea de început.

         Această activitate îi ajută pe copii să nu citească Biblia doar formal și fugitiv, ci să stea să înțeleagă ce citesc iar apoi să găsească o aplicaţie pentru acea învățătură.

            Pentru învățător acesta este un mod eficient de a descoperi copiii care au o chemare, o lumină specială din Cuvânt. Acești copiii vor fi ulterior ajutați și încurajați, pentru a fi de folos în lucrarea Domnului.