- decupaţi peştişorii împreună cu sticla şi cizma;
- scrieţi pe spatele lor punctaje diferite
- pe spatele sticlei scrieţi: ,,Felicitări! Mai aruncă undiţa o dată!”
- pe spatele cizmei scrieţi: ,,Necomestibil! De data asta ţii post!”
- pe spatele Ţiparului Electric scrieţi: ,,Te-am electrocutat! Pierzi ultimele puncte câştigate!”
- ataşaţi câte o clamă metalică la capul /partea de sus a fiecărei imagini;
- lipţi cu bandă adezivă marginile laterale ale planşelor ce reprezintă oceanul astfel încat să formaţi din ele o cutie fără capac şi fără dos. (Dacă doriţi puteţi ataşa şi un carton ptr dos.)
- confecţionaţi două undiţe din beţe din lemn (puteţi folosi şi creioane sau andrele de croşetat mai lungi), de care legati căte o aţa de 30-40 cm;
- la capătul liber al aţei legaţi căte un magnet. (Dacă nu dispuneţi de magneţi, puteţi să îi înlocuiţi cu două gârlige mici din sârmă sau metal, dar în cazul acesta va trebui să îndoiţi în afară clamele ataşate peştilor ptr a putea fi agăţate de cârlig.)
- peştişorii, sticla şi cizma vor fi puse în ,,ocean”de unde urmează să fie pescuiţi;
Reguli joc:
Ĩmpărţiti copiii în două grupe şi puneţi fiecărei echipe câte o întrebare din lecţie. Daca au răspuns corect, un reprezentant al echipei (poate chiar copilul care a răspuns) va ieşi la ,,ocean” să pescuiască. Are dreptul să arunce undiţa o singură dată / intrebare, dar nu o va scoate până nu va prinde un peşte…sau mai mulţi deodată.
Cizma, sticla şi Tiparul Electric pot fi adăugate opţional şi treptat în ,,ocean”, ptr a diversifica jocul.
Ĩnvăţătorul hotărăşte dacă peştii sau obiectele pescuite vor fi aruncate sau nu înapoi în ,,ocean” după notarea punctajului. Nu este de sugerat, totuşi decât în cazul în care nr. întrebărilor folosite la joc depăşesc nr. peştilor.
Descarcati imaginile aici: Instructiuni ptr joc Planse ocean-color Planse pesti – color